Дистанційне навчання з фізичної культури у 1-А класі


23 квітня 2021 р.

Урок № 84

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  бігу,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг; із просуванням вперед.  5. Рухлива гра «Через зони»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги
  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ 
  3.Виконувати  загальнорозвивальні вправи: в русі
  4. Виконувати стрибки у довжину з місця
  5. Рухлива гра  «Через зони»

    На підлозі поперек майданчика розташовані смужки завширшки 50 см. Гравці шикуються командами на одному боці майданчика. За сигналом перші гравці починають перестрибувати зі смужки на смуж­ку. Стрибки можна виконувати з ноги на ногу або на обох ногах вод­ночас. Гравці, які виконають завдання правильно, отримують очко. Перемагає команда, яка отримала більшу кількість очок. Згодом гру можна проводити на швидкість, змінюючи відстань між смугами.


16 квітня 2021 р.

Урок № 83

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  бігу,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: зі скакалкоюі. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки парами через довгу скакалку.  5.Рухлива гра «Через зони»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги
  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ 
  3.Виконувати  загальнорозвивальні вправи: зі скакалкою
  4. Виконувати стрибки по одинці через довгу скакалку
  5. Рухлива гра  «Через зони»

   На підлозі поперек майданчика розташовані смужки завширшки 50 см. Гравці шикуються командами на одному боці майданчика. За сигналом перші гравці починають перестрибувати зі смужки на смуж­ку. Стрибки можна виконувати з ноги на ногу або на обох ногах вод­ночас. Гравці, які виконають завдання правильно, отримують очко. Перемагає команда, яка отримала більшу кількість очок. Згодом гру можна проводити на швидкість, змінюючи відстань між смугами.


14 квітня 2021 р.

Урок № 82

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: зі скакалкоюі. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки парами через довгу скакалку.  5.Рухлива гра «Стрибки по купинах»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги
  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ 
  3.Виконувати  загальнорозвивальні вправи: зі скакалкою
  4. Виконувати стрибки по одинці через довгу скакалку
  5. Рухлива гра  «Стрибки по купинах»




13 квітня 2021 р.

Урок № 81

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: зі скакалкоюі. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку.  5.Рухлива гра «Стрибунці - горобчики»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги
  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ 
  3.Виконувати  загальнорозвивальні вправи: зі скакалкою
  4. Виконувати стрибки по одинці через довгу скакалку
  5. Рухлива гра  «Стрибунці - горобчики»

Частина учнів (5-6 осіб) — «горобчики-стрибунчики» — стоять у «гніздечку» (намальованому колі діаметром 2 м), решта учнів си­дить по краю майданчика. Учитель співає:
Чом сіренькі горобчики Зажурились, засмутились?
Горобчики,диб, диб, диб,
Сіренькі, стриб, стриб, стриб!
Учні-«горобчики» на слова «диб, диб, диб» і «стриб, стриб, стриб» стрибають на обох ногах. На слова вчителя:
Не журіться, горобчики,
Потанцюйте, поскачіть,
Горобчики,диб, диб, диб,
Сіренькі, стриб, стриб, стрибі —

«горобчики» знову стрибають. Після завершення другого куплету «горобчики» переступають межі свого «гніздечка» і рухаються у на­прямку учнів. Діти, перед якими вони зупиняються, йдуть до «гні­здечка», а «горобчики» сідають на їх місця.


9 квітня 2021 р.

Урок № 80

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: зі скакалкоюі. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку.  5.Рухлива гра «Хто більше?»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ 

  3.Виконувати  загальнорозвивальні вправи: зі скакалкою

  4. Виконувати стрибки по одинці через довгу скакалку

  5. Рухлива гра  «Хто більше?»

Діти стрибають на обох ногах зі скакалкою впродовж 10 с або протягом певного часу. Перемагає той, хто за цей час виконає найбільше стрибків.


7 квітня 2021 р.

Урок № 79

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Стрибки в глибину.  5.Рухлива гра «Через зони»

ЗАВДАННЯ :

   1. Повторити виконання  вправ з рівноваги

   2. Закріпити   виконання  стройових  вправ 

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі

   4. Виконувати стрибки в глибину

   5. Рухлива гра  «Через зони»

Гравці шикуються командами на одному боці майданчика. За сигналом перші гравці починають перестрибувати зі смужки на смужку. Стрибки можна виконувати з ноги на ногу або на обох ногах водночас. Гравці, які виконають завдання правильно, отримують очко.


6 квітня 2021 р.

Урок № 78 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Стрибки у висоту:  застрибування на підвищену опору.  5.Рухлива гра   «Стрибунці -  горобчики»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи: в русі.

   4. Виконувати стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору.

   5. Рухлива гра  «Стрибунці - горобчики»

Частина учнів (5-6 осіб) — «горобчики-стрибунчики» — стоять у «гніздечку» (намальованому колі діаметром 2 м), решта учнів си­дить по краю майданчика. Учитель співає:
Чом сіренькі горобчики Зажурились, засмутились?
Горобчики,диб, диб, диб,
Сіренькі, стриб, стриб, стриб!
Учні-«горобчики» на слова «диб, диб, диб» і «стриб, стриб, стриб» стрибають на обох ногах. На слова вчителя:
Не журіться, горобчики,
Потанцюйте, поскачіть,
Горобчики,диб, диб, диб,
Сіренькі, стриб, стриб, стрибі —

«горобчики» знову стрибають. Після завершення другого куплету «горобчики» переступають межі свого «гніздечка» і рухаються у на­прямку учнів. Діти, перед якими вони зупиняються, йдуть до «гні­здечка», а «горобчики» сідають на їх місця.


2 квітня 2021 р.

Урок № 77

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Стрибки у висоту: через гімнастичну палицю із прямого розбігу.  5.Рухлива гра «Хто більше?»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги.

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі.

   4. Виконувати стрибки у висоту: через гімнастичну палицю із прямого розбігу.

   5. Рухлива гра «Хто більше?

Діти стрибають на обох ногах зі скакалкою впродовж 10 с або протягом певного часу. Перемагає той, хто за цей час виконає найбільше стрибків.


 31 березня 2021 р.

Урок № 76

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Вправи з великим м'ячем : зупинка м'яча, що котиться, підошвою із 5 спроб.  5.Рухлива гра «Займи вільне коло»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги.

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі.

   4. Вправи з великим м'ячем: зупинка м'яча, що котиться, підошвою із 5 спроб.

   5. Рухлива гра «Займи вільне коло»

  На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і пере­кидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкну­тися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає сви­сток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місця­ми, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.


 30 березня 2021 р.

Урок № 75

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,  біг,  стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Вправи з великим м'ячем : зупинка м'яча, що котиться, підошвою із 5 спроб.  5.Рухлива гра «Займи вільне коло»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги.

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі.

   4. Вправи з великим м'ячем: зупинка м'яча, що котиться, підошвою із 5 спроб.

   5. Рухлива гра «Займи вільне коло»

     На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і пере­кидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкну­тися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає сви­сток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місця­ми, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.



19 березня 2021 рік

Урок № 74

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби , бігу , стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Вправи з великим м'ячем : повторення раніше вивчених вправ.  5.Рухлива гра «Влучно в ціль»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги.

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

              а) повороти  на  місці;

              б) перешикування з колони по1 в колони  по 2 в  русі;

              в) повторити різновиди ходьби та різновиди стрибків

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі.

   4. Вправи з великим м'ячем.

   5. Рухлива гра «Влучно в ціль»

На рівній відстані від обох команд ставлять по п’ять «городків». Учасники кожної команди по черзі кидають малі м’ячі, намагаючись збити якнайбільше «городків». Перемагає команда, чиє «містечко» виявиться повністю зруйнованим за меншу кількість кидків.

17 березня 2021 рік

Урок № 73

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби , бігу , стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Вправи з великим м'ячем : повторення раніше вивчених вправ.  5.Рухлива гра «Приборкувач м'яча»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги.

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

              а) повороти  на  місці;

              б) перешикування з колони по1 в колони  по 2 в  русі;

              в) повторити різновиди ходьби та різновиди стрибків

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі.

   4. Вправи з великим м'ячем.

   5. Рухлива гра  «Приборкувач м'яча»

Учнів шикуються в одну шеренгу, у кожного в руках — м’яч. За сиг­налом (удар м’ячем об підлогу) учні починають вести м’яч на місці. Попередньо обумовлюють спосіб ведення (стоячи, у присіді або си­дячи). Потім учні, які вели м’яч, не втрачаючи, роблять крок уперед і гру повторюють. Перемагає гравець, який опиниться попереду всіх.

16 березня 2021 рік

Урок № 72

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби , бігу , стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: в русі. 4.Вправи з великим м'ячем : повторення раніше вивчених вправ.  5.Рухлива гра «Гравець у колі»

ЗАВДАННЯ :

  1. Повторити виконання  вправ з рівноваги.

  2. Закріпити   виконання  стройових  вправ :

              а) повороти  на  місці;

              б) перешикування з колони по1 в колони  по 2 в  русі;

              в) повторити різновиди ходьби та різновиди стрибків

   3. Повторити  загальнорозвивальні вправи в русі.

   4. Вправи з великим м'ячем.

   5. Рухлива гра «Гравець у колі»

 Ведучий стоїть у колі діаметром 1,5 м, двоє гравців — із проти­лежних сторін на відстані 6 м від кола й намагаються влучити м’ячем у ведучого, який не має права його залишити. Той, хто влучить у ве­дучого, займає його місце.




03.11.2020

"Лисичка й курочки"

Завдання: біг в різних напрямках. Виховання уваги, вміння виконувати рухи за сигналом.

Хід гри

З поміж дітей обирають лисичку та півника. Всі інші – курочки. Лисичка сидить на стільці осторонь. На слова вихователя:

- Ходить півник-гребінець,

  Водить курок табунець.

Півник ходить по кімнаті, змахуючи крильцями, за ним – курочки, далі вихователь каже:

-         Він для курочок своїх

Назбирає зерна міх

Всі присідають, удають, що збирають зерно. Після слів вихователя:

-         Там лисичка не дрімає

І курей усіх лякає.

Лисичка біжить за курми, які тікають в умовне місце – «курник». Півник захищає курочок, розводячи руки в сторони і говорить: Геть, лисичко, забирайся, а не то ти начувайся. Гра повторюється.

Результат: виграє той, кого останнього зловить лисичка.



04.11.2020

Гра "Слухай сигнал"

Гра - слухай сигнал. (Краще гратися на вулиці в компанії інших дітлахів). Дорослий заздалегіть пояснює, наприклад, що один всплеск в долоні - треба стрибати як зайчик, два - завмерти на місці, три - присісти і квакати як жабка і так далі. Потім дорослий подає сигнали, а завдання дітей бути уважними і правильно виконувати команди. Виграє той, хто зробить найменше помилок. 


06.11.2020

Рухлива гра для дітей "Вовк у канаві" ("Вовк у рові")

Посередині ігрового майданчика креслять «рів» (2 паралельні лі­нії завширшки 50-60 см). У «рові» перебувають двоє «вовків». Решта гравців — «кізки», які перебувають на одному боці «рову». За сигна­лом ведучого «кізки» намагаються переправитися через «рів», щоб потрапити на протилежний бік майданчика на «пасовище». «Вовки» можуть ловити «кіз», лише перебуваючи в «рові». «Козу», яка при­бігла до «рову», але «злякалася вовка» і не стрибнула впродовж 3 с, уважають пійманою. Такі гравці відходять убік. Щоразу ведучий дає сигнал для початку виходу «кіз» на «пасовище». Перемагають «кози», які жодного разу не піймані, або «вовки», які піймали най­більшу кількість «кіз».

Немає коментарів:

Дописати коментар